22 Aralık 2014 Pazartesi

Kiehl's Rare Earth Deep Pore Cleansing Masque


Makyaj yapmasanız bile cildinizi mutlaka her akşam yatmadan önce temizliyorsunuzdur. Peki kullandığınız temizleyicinin yetersiz kaldığını ve cildinizi derinlemesine temizlemediğini hissettiğiniz oluyor mu? Neredeyse her gün makyaj yapan biri olduğum için ben bu duyguyu sık sık yaşıyorum. Bu nedenle derinlemesine temizleyen bir ürün arayışındayken Kiehl's Rare Earth Deep Pore beyaz kil maskesini denemeye karar verdim. 

Bu maske cildi temizlemeyi, yağ dengesini ayarlamayı ve gözenekleri sıkılaştırmayı vaad ediyor. Özellikle karma veya yağlı ciltlerin rahatlıkla kullanabileceği bir maske. Normalde cildim yanak kısımları kuru olmak üzere yağlıydı, fakat son dönemde hamileliğin etkisinden olsa gerek cilt tipim değişti ve daha çok kuruya döndü. Bu nedenle haftada 2 kez kullanılabilecek bir maske olmasına rağmen ben sadece haftada bir kez kullanmayı tercih ediyorum. Verdiği temizlik hissinden ve cildimdeki yağlı bölgelerdeki dengeyi sağlamasından oldukça memnunum. Dediğim gibi eskiden cildim yağlı olduğu ve sivilce problemi yaşadığım için bazı bölgelerde gözeneklerim oldukça büyük, bu nedenle gözenekleri sıkılaştırma konusunda bir etkisini göremedim. Belki de daha az gözenekli ciltlerde etkili olacaktır.











Hafifçe ıslattığım yüzüme gördüğünüz gibi ince bir tabaka halinde uyguluyorum. Rahatsız etmeyen çok hafif bir mentol kokusu var. Yüzümde hafif bir gerginlik oluşana kadar 12-13 dk bekletiyorum, maske kurumuş oluyor zaten. Normalde üzerinden ıslak bir havlu ile çıkarılabileceği yazıyor fakat ben yüzümü diğer ürünlerde olduğu gibi yıkamayı tercih ediyorum.





Oldukça büyük 150 ml lik bir ambalajda olan bu ürünü çok uzun süre kullanmak mümkün. Performansıyla bence 79 tl lik fiyatını hak ediyor. Kiehl's ürünlerine Kiehl's mağazalarından ulaşabilirsiniz.

4 yorum:

Balbocegi ile Kozmetik dedi ki...

Ben de cok begenerek kullanıyorum. Hassas cildimde soruna yol acmıyor :)) Bu arada Aylincigim fiyatlarına zamn gelmiş sanırım cunku ben 79 liraya almıstım :)

Unknown dedi ki...

Aa öyle mi hemen değiştiriyorum teşekkür ederim :)

Unknown dedi ki...

Ben de denemek istiyorum kiehls ürünlerini her yerde övgüyle bahsediliyor :)
Benim de bir blogum var bir bakarsanız sevinirim :)

Unknown dedi ki...

Bende bi deniyim bu yazıdan sonra ^^ Bloguma beklerim seni de :))
http://begumbas.blogspot.com.tr/